2014-09-15 @ 17:13:23 / Allmänt

Existens?

Det är så mycket som försiggår i mitt huvud och runt omkring mig, jag känner mig lite förvirrad och vilsen. Därav så kan jag inte för mitt liv komma på något trevligt att blogga om. Men det kommer jag känner på mig det! 

Idag äntligen var vi äntligen och provade de två svarta sadlarna vi hade beställt, när vi var på mustang så hade dom bara en brun som passade oss men dom kunde beställa en svart. Schyssta som dom är beställde dom två olika modeller också MEN idag när vi skulle prova sadlarna så var dom inte alls likadana som den bruna.. Sadlarna görs i England och tydligen har dom använt fel bom så det är en liten känsla av hopplöshet där en stund. Men sadelutprovaren värmde om bommen och lyckades att få ena sadeln att ligga prima, lycka! :) 
Shino skötte sig som den kung han är, han tycker att det är fruktansvärt kul att åka iväg någonstans! 

Här är min splitternya oanvända svarta sadel med lite större knästöd än den bruna. Jag är taggad! (Y) 




Postat av: alex

Dat bakvalv tho xD

Svar: Haha that moment när sadeln är likadant utformad som den bruna förutom bättre läder och större knästöd så det är nog mest vinkeln ;)
annalundins.blogg.se

2014-09-18 @ 21:12:48 / http://aeryttarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: